marketaZkušenosti

K současné praxi se Markéta dostala prostřednictvím studia dvou magisterských oborů na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze (Andragogiky a personálního řízení a Anglistiky – amerikanistiky) a svého doktorského studia na University of St. Gallen.

Během tříleté pracovní zkušenosti v české poradenské společnosti M.C.TRITON měla na starost mj. spoluzodpovědnost za nábor a výběr franchisantů pro nízkonákladovou franchisovou distribuční síť UniCredit Bank a spoluorganizaci evropské soutěže CSR Award. Několikrát byla oceněna jako nejpřínosnější člen firmy.

V oblasti rozvoje obchodu, HR a CSR (společenské odpovědnosti firem) Markéta už zůstala. Otázkám odpovědného vedení lidí (responsible leadership) se věnovala také ve svém doktorském studiu ve Švýcarsku, kde se zabývala tématem, jak vést kariéru lídrů k odpovědnému chování vůči všem stranám, uvnitř i vně organizace, které jsou jejich chováním ovlivněny. Působí jako Recruitment Unit Manager a konzultant k tématům HR v oblastech: nábor a výběr lidí, Assessment centra a development centra, personální audit, nastavování HR procesů a definování HR nástrojů, kariérový rozvoj, osobnostní rozvoj, vzdělávací programy, outplacement a další. Absolvovala první stupeň CH-Q kvalifikačního programu (švýcarská metoda kariérového poradenství).

Markéta o sobě

Vždy mne lákalo posouvat lidi vpřed a motivovat je k akci, i proto se již téměř 10 let zabývám lektorskou a trenérskou činností. Kromě plného pracovního nasazení pro ETON Business Consulting část svého času věnuji projektu Přijímací pohovory, který jsem založila začátkem roku 2012 a ve kterém pomáhám tréninkem a praktickou přípravou uchazečům o zaměstnání uspět u přijímacího pohovoru nebo Assessment centra, vydefinovat s nimi jejich silné stránky – kompetence a kvality – a vhodně je prezentovat.

Její další aktivity

Markéta je zastáncem opakovaného využívání zdrojů. Ve volném čase se věnuje společensky prospěšnému projektu FOREWEAR (dříve Výměna oblečení), který pomáhá prostřednictvím shromážděného starého oblečení na firemních sbírkách konkrétním organizacím (Borůvka Praha, o.p.s., sestry boromejky). Z již nenositelných kousků poté vznikají v chráněné dílně funkčně-designové výrobky s potiskem vytvořeným na míru (např. zápisníky, obaly na tablety a mobilní telefony a obaly na knihy), které firmy i jednotlivci využívají jako netradiční dárkové předměty s poutavým příběhem. Dále se Markéta věnuje tanci zouk a rozvíjení řečnických dovedností.

Motto: „Odpovědný přístup promítám do jednání s klienty i kandidáty.“