Společnost Smetanová cukrárna se zabývá výrobou cukrářských a lahůdkářských výrobků a na českém trhu působí již 21 let. Vznikli jakorodinná firma s jedním kamenným provozem, ale díky nebývalému zájmu zákazníků jsme rozšířili své provozy o další výrobny. Nyní jsme jedním zpředních dodavatelů národních i nadnárodních řetězců v ČR a v zahraničí (zejména na Slovensku), např. pro Tesco, Makro, Ahold, Billa a další. Ročně dodá přes 30 000 000 výrobků z celkem 1 200 druhů. Nyní do svého týmu hledá člověka na zodpovědnou pozici Vedoucí/ho cukrářské výrobny.
Manažer obchodního týmu se může při náboru setkat se situací, kdy jeho stávající obchodníci získávání nováčků příliš nepodporují. Vidí ve svých nových kolezích konkurenci a mohou se cítit ohroženi. Jak lze tomuto stavu předejít?
Manažer obchodního týmu musí mnohdy řešit i záležitosti, které mu nejsou osobně příjemné. Raději by sděloval pouze pozitivní zprávy. To však bohužel nemusí být vždy možné. Jak tedy odmítnout žadatele, který není pro námi hledanou pozici vhodný?