Procesní inženýr-technolog pro Valeo Compressor Europe, s.r.o., Humpolec

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Možná i právě vy máte ve svém osobním automobilu kompresor pro klimatizační jednotku od společnosti Valeo, která patří mezi přední výrobce systémů, modulů a komponentů pro automobilový průmysl. Zákazníky této společnosti tvoří přední světoví výrobci automobilů (Renault, PSA Peugeot Citroën, Mercedes, Toyota, Volvo, Nissan a další). Právě pro tuto významnou mezinárodní společnost hledáme 3 posily do jejich pracovního týmu v oblasti Humpolce, jedná se o Procesního inženýra-technologa (a) obrábění, (b) montáže, (c) projektového týmu.

Team Leader pro eismann (Praha + střední Čechy nebo Brno)

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Za téměř 40 let se stala firma eismann jedním z největších přímých prodejců mražených potravin v Evropě. Základem jejího úspěchu je prvotřídní servis, špičková kvalita a osobní přístup ke každému zákazníkovi. Jedná se o moderní expandující společnost, která svým zákazníkům nabízí nákup z pohodlí domova, poradenství a dodání velmi kvalitních a jedinečných výrobků. Nyní máte možnost přidat se k týmu společnosti eismann na pozici Team Leadera pro oblasti Praha + Střední Čechy nebo Brno.

Kazí provize týmovost?

Občas se setkávám s názorem, že provizní způsob odměňování vyvolává mezi jednotlivými obchodníky řevnivost. Že lze jen těžko vybudovat stabilní tým motivovaných spolupracovníků odměňovaných provizně. Že provize kazí týmovost. Samotný způsob odměňování ale ke špatné atmosféře nebo destabilizaci týmu nevede, píše Martin Čuba.

Jak poskytnout zpětnou vazbu efektivně

Někteří manažeři nevědí, jak zpětnou vazbu správně poskytnout, nejsou si jistí, co a jakým způsobem říci. Zpětná vazba by přitom měla být poskytována při plnění každého důležitějšího úkolu a v krátké neformální podobě je obsažena v každodenní komunikaci mezi zaměstnancem a jeho nadřízeným. Spolupráce s útvarem interní komunikace bývá v takovýchto případech efektivní a může být konkurenční výhodou dané firmy.

Jak zapojit stávající obchodníky do systému získávání nováčků

Manažer obchodního týmu se může při náboru setkat se situací, kdy jeho stávající obchodníci získávání nováčků příliš nepodporují. Vidí ve svých nových kolezích konkurenci a mohou se cítit ohroženi. Jak lze tomuto stavu předejít?