Account Manager s display reklamou pro společnost Mafra, a.s.

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Společnost Mafra, a. s. přináší dennodenně nejnovější informace svým čtenářům, divákům a posluchačům, obchodní příležitosti svým klientům a inzerentům a dobrou práci i perspektivu svým zaměstnancům. Využijte příležitosti a staňte se členem tohoto týmu. Aktuálně obsazujeme pozici Account Managera.

Obchodník pro MultiSport Benefit

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Víte, jaký firemní benefit zaměstnanci v dnešní době hodně ocení? Je to možnost neomezeného sportování v síti sportovních a relaxačních center. Do týmu společnosti MultiSport Benefit hledáme schopného a vytrvalého obchodníka, který bude jednat se zástupci korporátních firem a bude prodávat měsíčně více než 100 karet MultiSport.

Obchodní zástupce – inovátor realitního trhu pro společnost 3+kk

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

3+kk je inovátorem na realitním trhu, svou prací pozitivně mění jeho fungování a poskytuje jedinečný servis pro zájemce o koupi nemovitosti. Pro své klienty je 3+kk partnerem a špičkovým poradcem v realitních transakcích. Klientům pomáhá šetřit čas, peníze a starosti. Společnost 3+kk zaznamenává každoročně výrazný růst, a proto chce posílit svůj tým o další členy, kteří hledají nové výzvy a chtějí zlomit předsudky realitního trhu. V tuto chvíli hledá skvělé obchodníky na pozici B2C sales.

Business Development Manager pro společnost Intertek

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Pro společnost Intertek, špičkového poskytovatele řešení v oblasti kvality a bezpečnosti, aktuálně hledáme ambiciózního člověka na pozici Business Development Manager, jehož úkolem by bylo zastupování společnosti Intertek a vyhledávání nových zajímavých obchodních příležitostí. Mezi klienty společnosti Intertek patří přední světové značky a společnosti.

Obchodník pro významné partnery Smetanové cukrárny a.s.

Tato pozice momentálně není aktuální. Pokud máte zájem o podobné pozice, kontaktujte nás.

Společnost Smetanová cukrárna se zabývá výrobou cukrářských a lahůdkářských výrobků a na českém trhu působí již 21 let. Vznikli jako rodinná firma s jedním kamenným provozem, ale díky nebývalému zájmu zákazníků jsme rozšířili své provozy o další výrobny. Nyní jsme jedním z předních dodavatelů národních i nadnárodních řetězců v ČR a v zahraničí (zejména na Slovensku), např. pro Tesco, Makro, Ahold, Billa a další. Ročně dodá přes 30 000 000 výrobků z celkem 1 200 druhů. Chce obchodně růst, také na zahraniční trhy, proto do týmu hledá Obchodníka pro významné partnery.

Jak získat a udržet nové obchodníky

Společnosti vynakládají nemalé zdroje na vybudování stabilního obchodního týmu, přesto nebývají vždy s výsledkem spokojené. Jedna z možných příčin neúspěchu může být v nastavení systému získávání a zapracování nových obchodníků. Přitom často stačí i minimální změny a výsledek komplexně pojatého náborového procesu může být překvapující.

Jak motivovat obchodníky

Obchodník svým vystupováním reprezentuje práci celé firmy, je její vizitkou. Bezprostředně komunikuje se zákazníky a aktivně ovlivňuje jejich obchodní rozhodování. Přímo se tak podílí na obratu a úspěšnosti společnosti. Na motivaci obchodníka působí celá řada hmotných i nehmotných stimulů. Vybíráme deset z nich.

Kazí provize týmovost?

Občas se setkávám s názorem, že provizní způsob odměňování vyvolává mezi jednotlivými obchodníky řevnivost. Že lze jen těžko vybudovat stabilní tým motivovaných spolupracovníků odměňovaných provizně. Že provize kazí týmovost. Samotný způsob odměňování ale ke špatné atmosféře nebo destabilizaci týmu nevede, píše Martin Čuba.

Jak zapojit stávající obchodníky do systému získávání nováčků

Manažer obchodního týmu se může při náboru setkat se situací, kdy jeho stávající obchodníci získávání nováčků příliš nepodporují. Vidí ve svých nových kolezích konkurenci a mohou se cítit ohroženi. Jak lze tomuto stavu předejít?