3 mýty o Assessment Centre

I při použití seberafinovanějších otázkek pouhý výběrový rozhovor nemusí pro rozpoznání kompetencí nového spolupracovníka stačit. Ke slovu se tedy stále častěji dostává metoda Assessment centre. Použijeme-li metodu výběrového AC, ušetříme čas i náklady spojené se zapracováním nevhodně vybraného kolegy.

Jak zapojit stávající obchodníky do systému získávání nováčků

Manažer obchodního týmu se může při náboru setkat se situací, kdy jeho stávající obchodníci získávání nováčků příliš nepodporují. Vidí ve svých nových kolezích konkurenci a mohou se cítit ohroženi. Jak lze tomuto stavu předejít?

Jak odpovědět neúspěšnému žadateli o práci?

Manažer obchodního týmu musí mnohdy řešit i záležitosti, které mu nejsou osobně příjemné. Raději by sděloval pouze pozitivní zprávy. To však bohužel nemusí být vždy možné. Jak tedy odmítnout žadatele, který není pro námi hledanou pozici vhodný?